Tepe si tepari

Distribuie aceasta postare...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

tepari turismTeparii din turism sunt niste tipi abili, adevarate hiene infometate dupa o iarna lunga si geroasa, iesite la vanatoare de turisti onesti, insa credului in mintea lor si usor de pacalit.
Cum incep atragerea acestei categorii de turisti? Simplu, prin lansarea de oferte ieftine,  cu preturi sub cele practicate de majoritatea agentiilor de turism.
Criza economica a adus si lucruri bune, insa , din pacate a adus si lucruri mai putin bune, in sensul ca din dorinta de a economisi cat mai mult, cei mai multi au inceput vanatoarea dupa chilipiruri, nestiind sau, probabil ca lipsa educatiei economice, i-a condus spre astfel de lucruri, ca un pret mic nu  inseamna si servicii bune, nestiind ca, de cele mai multe ori, un pret scazut este o adevarata capcana pentru turist si o mana cereasca pentru tepari. Un pret mic al serviciilor turistice nu este cel real, nu este sustenabil, sau pe intelesul tuturor, nu poate fi sustinut de  costurile  aferente serviciilor oferite. Asadar, pacaliti de un pret mic, platim vacanta mult visata dupa un an de munca , stres, nervi la serviciu si asteptam plecarea in concediu, care din pacate nu se mai poate produce, intrucat "teparul" care v-a incasat banii nu a platit mai departe la touroperator sau la hotel serviciile voastre.  Urmarea? Ratarea concediului, alti nervi la politie, Protectia Consumatorilor, ANT  etc.

tepele romanesti in turism

Asadar,  suntem viitoarele victime alte teparilor versati in turism. Este si asta o arta, nu?
Abilitatea "teparilor" in turism   consta  in a-si  ademeni  victimele cu oferirea de mega-discounturi, pana sub pragul  contractat  cu tur-operatorul sau direct cu hotelul.
Atentie! Nicio agentie de turism nu poate sa functioneze, fara practicarea unui comision minim de 10 %. Restul sunt povesti de adormit turistii onesti.
Stimati turisti, atentie de unde cumparati  vacantele. Verificati veridicitatea agentiei: licenta de turism valabila, asigurare de insolventa, respectarea sediului inscris pe licenta, istoricul agentiei (foarte important), de cand functioneaza pe piata. Ce alegeti ?
Nu va lasati pacaliti usor pentru un 20 -30 de euro discount oferit. O sa va treziti alaturi de cei aproape 1000 de pagubiti din acest an de "smecherasii" din turism care, din pacate, inca mai zburda printre noi.

Distribuie aceasta postare...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn